Jestem z niego bardzo zadowolony. Nigdy mnie nie zawiódł. Szczerze polecam ten motor dla początkującego "ridera" . Jest dobrze wyważony i łatwy ...
więcej »
Mam tego chopperka od 2 lat i nigdy mnie nie zawiódł a przejechałem nim wiele wiele tyś km.Chopperki kingway lepiej się sprawują ponieważ są...
więcej »
Suzuki Intruder C800 nie ma żadnych komentarzy. Aby dodać swoją uwagę do opinii innych lub zadać pytanie dotyczące produktu, dodaj własny komentarz
Opis produktu:
1. Silnik widlasty dwucylindrowy o cylindrach rozchylonych pod katem 45 stopni, chłodzony cieczą, z czterema zaworami na cylinder, z rozrządem SOHC, o pojemności 805 cm3 ma duży moment obrotowy .
2. Połączenie cyfrowego układy zapłonowego z trójwymiarowymi mapami i czujnikiem położenia przepustnicy zwiększają moment obrotowy przy niskich prędkościach obrotowych.
3. Skrzynia biegów o szerokim zakresie przełożeń i efektywny napęd tylnego koła za pomocą wału napędowego łatwego w obsłudze.
4. Chromowany układ wydechowy jest ustawiony tak, aby zwiększyć moment obrotowy i dostarczać charakterystycznego brzmienia dla silnika widlastego.
5. Niskie, pokryte skóra siedzenie zapewnia doskonałą i wygodna pozycje dla kierowcy.
6. Przedni widelec pochylony pod kątem 33 stopni zapewnia 140 mm skoku koła.
7. Amortyzator tylnego zawieszenia o charakterystyce progresywnej zapewnia wysoki komfort jazdy.
8. Duży przedni i tylny błotnik...
1. Silnik widlasty dwucylindrowy o cylindrach rozchylonych pod katem 45 stopni, chłodzony cieczą, z czterema zaworami na cylinder, z rozrządem SOHC, o pojemności 805 cm3 ma duży moment obrotowy .
2. Połączenie cyfrowego układy zapłonowego z trójwymiarowymi mapami i czujnikiem położenia przepustnicy zwiększają moment obrotowy przy niskich prędkościach obrotowych.
3. Skrzynia biegów o szerokim zakresie przełożeń i efektywny napęd tylnego koła za pomocą wału napędowego łatwego w obsłudze.
4. Chromowany układ wydechowy jest ustawiony tak, aby zwiększyć moment obrotowy i dostarczać charakterystycznego brzmienia dla silnika widlastego.
5. Niskie, pokryte skóra siedzenie zapewnia doskonałą i wygodna pozycje dla kierowcy.
6. Przedni widelec pochylony pod kątem 33 stopni zapewnia 140 mm skoku koła.
7. Amortyzator tylnego zawieszenia o charakterystyce progresywnej zapewnia wysoki komfort jazdy.
8. Duży przedni i tylny błotnik zapewnia nowoczesny klasyczny wygląd.
9. Szerokie opony przednia 16 calowa a tylna 15 calowa.
10. Duży i szeroki zbiornik paliwa oraz błotniki są polakierowane czterema warstwami lakieru kolorowego oraz nadającym głębie kolorowi lakierem bezbarwnym.
Typ silnika 4-suwowy, 2-cylindrowy, widlasty V 45°, chłodzony cieczą, SOHC
Pojemność skokowa 805 cm3
Średnica x skok tłoka 83,0 mm x 74,4 mm
Stopień sprężania 9,4:1
Moc maksymalna 53 KM przy 6000 obr/min
Moment obrotowy 69 Nm przy 4000 obr/min
Układ zasilania wtrysk paliwa
Rozrusznik elektryczny
Skrzynia biegów 5-stopniowa
Prędkość maksymalna 160 km/h
Długość całkowita 2510 mm
Szerokość całkowita 970 mm
Wysokość całkowita 1105 mm
Rozstaw osi 1655 mm
Prześwit 140 mm
Wysokość siedzenia 700 mm
Masa "suchego pojazdu" 246 kg
Zawieszenie przód Widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe
Zawieszenie tył Wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe, 7-stopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Hamulce przód / tył tarczowy / bębnowy
Opony Przód: 130/90-16 M/C 67H, dętkowe
Tył: 170/80-15 M/C 77H, dętkowe
Zbiornik paliwa 15,5 L
Autor: Janusz Master(gość)/senior.pl | Posiada/korzysta z tego produktu: dopiero co kupiłem
Data napisania opinii: 22.08.2016 | Czy oceniający poleca ten produkt? TAK
Zalety produktu:
- Supe wygodna jazda, odlot na wystarczającym poziomie.Ładny dla oka i dziewczyny robią sobie z nim fotki.
Wady produktu:
- Żadnych nie stwierdziłem
Opinia o produkcie:
Jestem bardzo zadowolony i żałuję,że wcześniej sobie nie kupiłem takiego sprzętu.