witam,
nie polecam firmy KETTLER
Zakupiłam orbitreka tej firmy w sklepie stacjonarnym i nagle okazało się, że nie mają go na stanie. Powiedziano, że będzie za 3dni, max. 4 i kiedy przyjechałam po odbiór okazało się, że nadal go nie ma. Dotarł dopiero na 5dni po wpłacie pieniędzy i przy składaniu go w domu okazało się, że chińczyki źle składały zestawy i mam 2 części takie same zamiast 2 różnych. Oczywiście zaraz zadzwoniłam do sklepu i poinformowano mnie, że oni zgłoszą to do centrali i mam czekać.... znowu czekać. Na następny dzień sklep poinformował, że zamieni mi części z orbitreka którego mają na sklepie.
W między czasie napisałam do firmy Kettler o zaistniałej sprawie, ale firma dopiero po 5dniach zadzwoniła i powiedziała, że ewentualnie doślą mi brakującą część, a jak powiedziałam, że już mam tą część to usłyszałam "no to nie ma tematu". Jak to nie ma tematu? Nie usłyszałam, żadnych przeprosin, żadnych wytłumaczeń, po prostu olano sytuację zaistniałą przecież z ICH winy....reasumując klienta mają w d....! Nie po to kupiłam orbitreka w sklepie stacjonarnym by po tygodniu dopiero móc z niego korzystać.